Відгуки клієнтів та онлайн-огляди вже давно стали невід'ємною частиною просування бізнесу електронної комерції. Вони збільшують конверсію і впливають на продажі. І хоча купувати товари онлайн стало справою звичною, розмови про ризик і про те, що клієнт може купити не те, що він бачить на екрані, здаються цілком обгрунтованими. Ризик отримати товар поганої якості, ризик, надіславши передоплату, не отримати нічого натомість. Відгуки на сайті згладжують цю невизначеність.
89% споживачів читають онлайн-огляди, перш ніж ухвалити рішення про покупку, 85% довіряють відгукам, розміщеним на сторінках товарів, нарівні з рекомендаціями друзів і близьких.
Чому відгуки важливі
Читаючи відгуки, онлайн-покупці отримують загальне уявлення про якість продукту. Хороший відгук допомагає прийняти обґрунтоване рішення про покупку, тоді як поганий підриває репутацію інтернет-магазину. Загалом, відгуки створюють автентичний і прозорий образ усього бізнесу.
Для продавця будь-які відгуки та коментарі - це цінна інформація про сильні та слабкі сторони всього бізнесу. Інтернет-магазини використовують відгуки, перестоюючи процеси та коригуючи стратегії просування товарів.
Рейтинги Google
Наявність професійного, добре розробленого веб-сайту та активна присутність у соціальних мережах може допомогти збільшити кількість позитивних відгуків. Відгуки про інтернет-магазини допомагають підвищити рейтинг сайту в пошукових системах. Пошукові системи, такі як Google, враховують безліч чинників для визначення рейтингу веб-сайту, і відгуки клієнтів є одним із них.
Як зібрати відгуки
Відгуки клієнтів містять релевантні ключові слова, пов'язані з вашим бізнесом, продуктами та галуззю. Це допомагає пошуковим системам краще розуміти зміст вашого сайту. Важливо переконатися, що ваша контактна інформація та години роботи актуальні та легкодоступні.
Електронні листи. Електронний лист із проханням залишити відгук про придбаний продукт зазвичай надсилають без зволікання в день покупки. Не забудьте включити пряме посилання на сторінку рейтингу та огляду вашого сайту.
Соціальні мережі. Додайте повідомлення у своїх облікових записах у соціальних мережах із проханням залишити відгук про ваш сайт або включіть заклик до дії, щоб залишити відгук у своїх повідомленнях.
Заохочення. Відгук за знижку - це теж працює. Ви можете заохочувати клієнтів, залишити відгук, пропонуючи знижку на наступну покупку або безкоштовний подарунок. Не забудьте вказати це в електронному листі із запитом на перевірку, щоб уникнути плутанини.
Існують різні типи відгуків: текстові огляди, числові рейтинги, відео відгуки, коментарі в соціальних мережах. Подумайте про те, як можна урізноманітнити відгуки, запропонувавши покупцям такий матеріал і таку подачу, яка буде їм цікава і вплине на рішення про покупку.
Де розмістити відгуки
Рейтинги "із зірочками", текстові огляди, емодзі, реакції... Чого тільки не вигадують власники сайтів, щоб зафіксувати і виділити зворотний зв'язок.
Ось деякі з найбільш поширених варіантів:
Відгуки на сторінці товару
Найчастіше відгуки розміщують прямо на сторінці товару у вигляді тексту, зірок або оцінок, клієнти можуть відразу дізнатися, що інші думають про продукт.
01
Окреме місце з відгуками
Ви можете створити сторінку, присвячену відгукам клієнтів, на якій будуть перераховані всі отримані відгуки. Віджети відгуків зазвичай розміщують на головній сторінці, сторінках продуктів або навіть на сторінках категорій.
02
Спливаючі вікна
Які з'являються при певних діях на сторінці сайту або якщо відвідувач натискає певні кнопки, заохочуючи тим самим його конверсійну активність.
03
Маркетинг, який роблять ваші клієнти
Просування "за рекомендацією", від людини до людини, як і раніше, залишається одним із найрезультативніших методів стимулювання продажів. Відгуки та онлайн-огляди, які ви розмістите на своїх ресурсах, повинні бути чесними, інформативними, об'єктивними і привабливими для потенційних покупців.
ТОВ «ЕлектраКвікс» аналізує рейтинги та проводить моніторинг репутації бізнесу клієнтів в онлайн-середовищі. Оцінює поточну ситуацію, ідентифікує слабкі сторони бізнесу та пропонує рішення для покращення. Надає клієнту детальний звіт з рекомендаціями для формування позитивного враження про бренд та залучення нових потенційних покупців.