Чому конкуренція - це добре?

Багато підприємців не люблять своїх конкурентів через те, що ті забирають у них частину клієнтів, а відповідно і прибутку. Вони думають, що чим менша конкуренція, тим краще їхній бізнес почуватиметься. Крім того, ті, хто тільки хоче почати свою справу, намагаються знайти нішу з низьким рівнем конкуренції. Вони думають, що таким чином їм буде легше вижити й утвердитися на ринку. Насправді - це хибна думка. У новій публікації в блозі компанії ТОВ «ЕлектраКвікс» говоримо про те, чому конкуренція - це запорука успіху.
Де конкуренція, там і попит
Попит народжує пропозицію. Цей широко відомий вислів точно характеризує ситуацію на ринку. Серед товарів широкого вжитку не існує сьогодні такої ніші, де дійсно є високий попит і практично немає конкурентів. Такі ніші - це виняток із правил, вони вузькоспеціалізовані й розраховані на клієнтів зі специфічними запитами.

Конкуренція завжди говорить про те, що в ніші є високий попит. Якщо увійти в неї, то можна відкусити частину цього пирога. Наприклад, покупець прийде до вашого конкурента, але його не влаштує ціна, якість пакування, строки доставки або якісь інші фактори. А ви можете залучити цього потенційного клієнта до себе за рахунок своїх конкурентних переваг. Головне - створити ці переваги. Для цього знадобитися витратити чимало сил і коштів, але якщо все зробити правильно, то інвестиції окупляться.

Не потрібно формувати попит
Другий фактор є логічним наслідком першого: якщо є конкуренція, то не потрібно самому формувати попит на товар. Він уже й так існує.

У підприємців, особливо початківців, виникають ідеї створити або завести на ринок якийсь унікальний товар. Вони думають, що зможуть багато заробити за рахунок цього. Однак це є хибною думкою. Не можна робити умовиводи на основі лише своїх уподобань та уявлень про те, що необхідно клієнтам. Причина в тому, що переважна більшість людей купують те, що вони знають: товари перевірених брендів, які постійно на слуху. Купити щось нове і невідоме - це ризик, тому що ще немає усталеного попиту, немає оглядів, відгуків тощо.

Тому пропонуючи щось нове чи унікальне, ви зіткнетеся зі значними труднощами. Навіть якщо це буде товар із класними характеристиками, люди ставитимуться до нього з обережністю і, скоріш за все, обходитимуть стороною. Вам доведеться сформувати власний попит, а для цього потрібно вкласти багато грошей у рекламу, просування та інші маркетингові інструменти. Якщо у вас немає досвіду і можливостей для цього, то намагайтеся продавати товари тих брендів, які відомі людям. Так, ви не будете унікальними і будете конкурувати з великою кількістю компаній, які продають такі ж товари. Виграти цю конкуренцію ви можете за рахунок маркетингу, сервісу, роботи з клієнтами тощо.

Конкуренція тримає в тонусі

Конкуренція не дає підприємцю розслабитися. Ви не зможете відкрити свій бізнес і плисти за течією, бо конкуренти з'їдять вас. Тому необхідно завжди тримати себе в тонусі. Слід постійно працювати над розвитком своєї компанії та створенням чинників, завдяки яким клієнти оберуть саме вас, а не іншу фірму, що пропонує аналогічні або схожі продукти. Конкуренція - це двигун професійного зростання. Слід не боятися її, а використовувати для досягнення успіху.
Наші статті
Заповнюйте
коротку форму
Ми повернемося до вас вже за кілька хвилин.
Надаючи свої персональні дані, ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Україна, 61020 Харківська область, м. Харків, Новобаварський район, вул. Китаєнко, буд. 3-Б