Як залучати ліди: корисні поради

Ліди – це своєрідне паливо для зростання та розвитку бізнесу. У новій публікації на сайті компанії ТОВ «ЕлектраКвікс» поговоримо про те, що таке лід і лідогенерація.

Отже, лід – це потенційний клієнт, який проявив зацікавленість у вашому продукті або послузі. Наприклад, залишив контактні дані на веб-сайті, підписався на розсилку, активував пробну версію продукту тощо. Однак не всі ліди однакові. Одні ставляться до вашої компанії більш лояльно, інші – менш.

Залежно від цього ліди розподіляють на:
  • Холодні – це люди, які поки що нічого не знають або мають мінімальну інформацію про діяльність компанії, її продукти або послуги.
  • Теплі – це потенційні клієнти, вони вже проявили інтерес, але ще не готові до покупки. Вони можуть потребувати додаткової інформації, консультацій або часу для прийняття рішення.
  • Гарячі – без п'яти хвилин реальні клієнти, які виявляють високий рівень зацікавленості у ваших продуктах або послугах.
Що таке лідогенерація
Говорячи про лідів, не можна не згадати про лідогенерацію – процес залучення потенційних клієнтів. Лідогенерація важлива для будь-якого бізнесу, пов'язаного з продажами та наданням послуг.

Її важливість визначається кількома перевагами:
  • цей процес дозволяє відсіяти нецільову аудиторію. Бізнес може зосередити ресурси і час на тих клієнтах, які дійсно зацікавлені в продукті або послузі.
  • лідогенерація допомагає створити сильний імідж компанії. Вона залучає нову цільову аудиторію, а значить допомагає зміцнити впізнаваність компанії.
  • лідогенерація підвищує рентабельність інвестицій. Ви спрямовуєте свої зусилля на спілкування та взаємодію з клієнтами, які виявляють інтерес до вашого продукту або послуги.
  • Процес лідогенерації дозволяє збільшити обсяги продажів, фокусуючись на інтересах цільової аудиторії. Якщо вдасться підлаштувати пропозиції компанії під конкретні потреби лідів, це призведе не тільки до успішних продажів, але і до створення більшої цінності продукту для ваших клієнтів.

Тактики лідогенерації

Для розвитку бізнесу вам необхідний ефективний процес генерації лідів. Чим більше лідів зацікавите, тим більше людей пройде через воронку продажів і перетвориться на клієнтів. Фахівці компанії ТОВ «ЕлектраКвікс» надали кілька порад, які допоможуть досягти кращих результатів.

Точно визначте портрет клієнта. Це допомагає налаштувати маркетингові та рекламні кампанії, а також спрощує вибір каналів маркетингу і способів зв'язку з аудиторією.

Створюйте якісний контент. Пишіть статті, записуйте відео, розвивайте соціальні мережі. Оригінальний підхід до подачі інформації здатний перетворити пасивних споживачів інформації в активних клієнтів.

Використовуйте спливаючі вікна на сайті. Вони можуть служити для збору контактних даних передплатників, мотивувати відвідувачів зробити певну дію, наприклад, передплату на розсилку або отримання безоплатного пробного періоду.
Говоріть так, як говорять ваші клієнти. Використовуйте лексику, якою користуються ваші потенційні клієнти. Підкреслюйте переваги продукту, а не просто перераховуйте його основні характеристики.

Не ускладнюйте життя потенційному клієнту. Структура веб-сайту, всі його елементи та розділи повинні бути легко доступними, логічно впорядкованими та максимально зрозумілими для відвідувачів. Якщо на вашому сайті буде багато елементів, які можуть відволікти увагу, клієнт може просто закрити його та звернутися до конкурентів.

Автоматизуйте процес лідогенерації. Автоматизація за допомогою CRM-системи дозволяє зберігати всю інформацію про лідів в одному місці. Завдяки цьому можна легко відстежувати всіх потенційних клієнтів: їх контактні дані, історію взаємодії з компанією та інші важливі дані без необхідності перемикатися між різними програмами.

Приділіть увагу якісному ремаркетингу. Припустимо, що клієнт активував пробну версію продукту, але не придбав його після тестування. Надішліть лист, в якому підкресліть переваги інструменту, додайте реальні відгуки клієнтів і запропонуйте персональну знижку.
Наші статті
Заповнюйте
коротку форму
Ми повернемося до вас вже за кілька хвилин.
Надаючи свої персональні дані, ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Україна, 61020 Харківська область, м. Харків, Новобаварський район, вул. Китаєнко, буд. 3-Б