Соціальні мережі вже давно перетворилися на роздрібні платформи та віртуальні торговельні центри з яскравими вітринами та рекламним креативом. Фактично, за даними Digital 2023, 98% користувачів здійснюють покупки в соціальних мережах.
Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, Snapchat та інші соціальні мережі з мільярдами підписників відіграють стратегічну роль у просуванні товарів і стимулюванні онлайн-продажів.
Шлях клієнта від знайомства зі сторінкою продавця в соціальних мережах до оплати замовлення може бути дуже коротким, а може, довго переходячи, закінчиться відходом зі сторінки. Що менше кліків і переходів робить клієнт, то простіше утримати його увагу і мотивувати на покупку. І, як і в реальному світі, що довше покупці проводять у магазині, то вища ймовірність того, що вони підуть додому не з порожніми руками.
Якщо ви хочете дізнатися, як використовувати соціальні мережі для збільшення доходів і просування вашого бізнесу, то цей матеріал буде вам корисний. "Не бійтеся бути екстравагантними, будьте унікальними. Все, що викликає увагу, варто зробити".
(Девід Огілві)
Відстежуйте тенденції Важливо бути в курсі тенденцій. Платформи соціальних мереж продовжують оптимізувати контент, часто змінюють алгоритми і правила публікації. Доводиться перебудовувати тактику показу реклами і стратегію просування. Візуальні ефекти, зображення і відео підвищують залученість. Вбудовані функції Instagram і Facebook дають змогу віддавати відеоролики безпосередньо на платформі без дорогого устаткування і довгих фотосесій. Розробіть контент-стратегію Контент, який ви розміщуєте в соціальних мережах, має бути продуманий і грамотно оформлений. Не варто розміщувати спонтанно написаний текст, тільки тому, що сьогодні потрібно щось опублікувати. Реклама в соціальних мережах добре працює як самостійно, так і в комплексі. Багатоканальні маркетингові стратегії налаштовують так, щоб потенційний клієнт міг у різних каналах стикатися з рекламою одного і того ж товару.
Соціальні мережі безпосередньо не впливають на ранжування контенту в пошуковій видачі. При цьому обмін посиланнями на платформах соціальних мереж збільшує впізнаваність бренду і впливає на SEO.
Локальний таргетинг
Локальний таргетинг - чудовий маркетинговий інструмент, який збільшує охоплення постів і відвідуваність акаунта. Геолокація допомагає бізнесу демонструвати свою рекламу певній цільовій аудиторії, використовуючи гео-теги в контенті соціальних мереж. Обов'язково додавайте в публікацію місце розташування - це не просто точка на карті, а посилання. Наприклад, в Instagram є функція пошуку за місцем розташування. А на Facebook компанії можуть "просувати публікацію" і вибирати цільові місця розташування для аудиторії, щоб звузити охоплення.
Слідкуйте за конкурентами Що роблять ваші конкуренти? Як взаємодіють з аудиторією? Які теми і тренди використовують? Які типи контенту публікують? Якщо у конкурента більше передплатників і краще залучення, було б непогано зрозуміти, чим його стратегія відрізняє від інших. Конкурентний аналіз допомагає визначити, які інструменти просування працюють краще, а які не працюють зовсім.
Маркетинг впливу
Соціальні мережі повні інфлюенсерів, які просувають бренди. Маркетинг впливу формує автентичний зв'язок з аудиторією, оскільки інфлюенсери мають свою власну нішу і можуть подавати рекламу у своєму унікальному стилі. Компанії можуть використовувати популярність інфлюенсерів, щоб розширити свою аудиторію, підвищити впізнаваність бренду і збільшити продажі.
Використовуйте аналітику Кожна платформа соціальних мереж має власну нативну аналітику. Варто уважно відстежувати показники популярності публікацій (кількість переглядів, лайків, коментарів, репостів), аналізувати інтерес аудиторії залежно від часу розміщення матеріалів. Ці дані можуть допомогти визначити, які типи контенту найпопулярніші в аудиторії та які публікації мають найкращий результат залученості. Варто звертати увагу на часові інтервали розміщення контенту, щоб визначити, коли аудиторія найбільш активна. Це допоможе визначити оптимальний час публікації, збільшить охоплення.
ТОВ «ЕлектраКвікс» проводить аналіз ефективності роботи акаунтів замовника в соціальних мережах. За допомогою аналітичних даних ми оцінюємо реакцію цільової аудиторії на публікації та їхній зміст. Виявляємо найбільш популярні та ефективні, фіксуємо відтік або оновлення числа підписників. Важливо розуміти, що продажі в соціальних мережах вимагають постійного аналізу та адаптації до нових трендів. Кожна соціальна мережа має свої особливості і може бути корисною у своїй ніші. Тому важливо систематично тестувати різні стратегії та контент.