Як інфлюенс-маркетинг допомагає розвивати бізнес?

Сьогодні інфлюенс-маркетинг вважається одним з найефективніших способів просування товарів і послуг. Його розвиток починався з маленької ніші, а сьогодні це величезна індустрія. Ідеальним майданчиком по праву вважається Instagram. Користувачі цієї соцмережі дуже активні, тому шанс на те, що вас помітять і поділяться вашим контентом, значно більше, ніж на інших майданчиках. Головна перевага інфлюенс-маркетингу полягає в тому, що він дозволяє стерти традиційні рекламні бар'єри.

Продукт презентує людина, якій довіряють, значить, до його думки точно прислухаються. Блогер знає, як слід донести інформацію своїм передплатникам, щоб їх зацікавити. Як правило, він ділиться власним досвідом, висловлює особисту думку і при цьому підкреслює позитивні сторони продукту. Це виглядає дуже природно і ненав’язливо.
Щоб скористатися інфлюенс-маркетингом для локального просування, необхідно виконати такі дії:
  • продумати концепцію реклами;
  • знайти підходящого лідера думок;
  • домовитися про співпрацю;
  • обговорити нюанси реклами;
  • проконтролювати виконання роботи.
Вартість послуг блогера залежить від його ‘розкрученості’. Цей термін включає в себе впізнаваність людини, кількість передплатників і їх активність. Інфлюенсери з багатомільйонною аудиторією можуть зажадати дуже велику винагороду. Тому, якщо ваш бюджет обмежений, варто звернутися до блогерів-початківців. Кількість їх передплатників має бути від 5 тисяч. Такі власники акаунтів в інстаграмі нерідко погоджуються на співпрацю на бартерній основі. Якщо на території охоплення вашого бізнесу немає лідерів думок з настільки широкою аудиторією, тоді при виборі аккаунта слід зробити акцент на якості контенту. Також можна запропонувати співпрацю блогеру, який знаходиться недалеко від вашого місця розташування, наприклад в області.
Як співпрацювати з лідерами думок?
Для досягнення позитивного результату необхідно правильно організувати роботу з блогером. Знайшовши підходящий аккаунт, перш за все, потрібно домовитися з його власником про ціну. Можна звернутися відразу до декількох людей, щоб отримати найбільш адекватний цінник. Не бійтеся торгуватися, домовитися можна завжди.

Наступний етап —
складання технічного завдання.

Як правило, воно складається з 3 частин:
  • Загальна інформація.
    Опишіть в цілому, як ви бачите рекламу. Який посил повинен донести блогер своїй аудиторії і до яких дій її закликати. Також слід вказати бажаний варіант публікації.
  • Візуальна складова.
    Можна надати інфлюенсеру готові фотографії або відеоматеріал. Якщо їх немає, тоді слід викласти свої побажання щодо зображення: колір, ракурс, локація тощо.
  • Текст.
    Блогер повинен продумати рекламний текст самостійно, щоб він виглядав природно. Замовник може вказати ключові слова і фрази, які важливо використовувати в описі до публікації або у відео.
Коли всі істотні моменти і нюанси обумовлені, необхідно вибрати день і час розміщення рекламної публікації. Щоб отримати максимальне охоплення і залученість, потрібно проаналізувати, в який час доби і в який день тижня передплатники проявляють найвищу активність. Не потрібно аналізувати дані за весь період існування аккаунта в інстаграмі, досить буде останнього місяця. Зробити це самостійно буде складно, тому варто скористатися сервісом аналітики.

Оцінити результат співпраці з лідерами думок можна безпосередньо за кількістю продажів. Але також слід звернути увагу на кількість переходів на сайт компанії або передплатників, додавши на сторінку в Instagram. Як показує практика, через лідерів думок в інстаграмі можна роздобути нових клієнтів і суттєво збільшити продаж товарів (послуг). Такий спосіб можна використовувати неодноразово, але з невеликими інтервалами. Також для збільшення ефективності рекомендується залучати до рекламної інтеграції декількох блогерів.

Проте слід пам’ятати, що не варто робити ставку лише на цей вид просування. Це може гарно працювати в комплексі, разом з іншими комунікаційними каналами.
Наші статті
Заповнюйте
коротку форму
Ми повернемося до вас вже за кілька хвилин.
Надаючи свої персональні дані, ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Україна, 61020 Харківська область, м. Харків, Новобаварський район, вул. Китаєнко, буд. 3-Б