Техніка «Я такий самий, як і ви»На заперечення «я подумаю» можна відповісти з посмішкою: «Якщо чесно, я сам часто кажу »подумаю", коли не хочу безпосередньо відмовляти. Ви теж так робите?"
Таким чином ви вирівнюєте позиції. Класна психологічна техніка: ви вже не «продавець-клієнт», а дві звичайні людини. Невдалий покупець може чесно зізнатися, що зараз бракує грошей або він бачив схожий товар дешевше.
І ось вам знову справжня причина.
Техніка маленьких кроківМенеджери
ТОВ «ЕлектраКвікс» радять: не схиляйте людину, що сумнівається, до великої покупки. Запропонуйте проміжний крок - купити міні-продукт або невеликий обсяг товару на пробу. Якщо клієнт не хоче платити відразу велику суму - дайте йому можливість зробити маленьку «безпечну» покупку.
Техніка внутрішнього відчуттяЗапитайте в людини прямо: «Знаєте, у мене виникло внутрішнє відчуття, що вас щось збентежило в продукті». Найімовірніше, клієнт почне виправдовуватися «Та ні, все добре, просто зараз фінансово не потягну»
Тепер ви можете адаптувати пропозицію конкретно під людину.
Техніка «Це моя вина»Беріть відповідальність на себе і сміливо скажіть: «Якщо ви йдете подумати - значить, я щось не так розповів».
Клієнт (якщо ви і справді все робили нормально) почне виправдовувати вас і, знову ж таки, видасть справжню причину відмови.
Висновок: Пам'ятайте, фраза «Я подумаю» - це маска. Ваша мета - дізнатися, що криється під нею. Навчіться ставити правильні запитання, пропонувати альтернативу - і клієнти залишатимуться з вами.