Електронна пошта залишається одним із найбільш ефективних інструментів сучасного маркетингу. І хоча цьому каналу зв'язку ось вже 20 років пророкують швидкий кінець, але й у 2023-му за його допомогою будуть збільшувати охоплення і залучати клієнтів. Світ продовжує листуватися, реєструвати свої акаунти за посередництвом електронної пошти, І що найголовніше! 59% рішень стосовно покупок приймають одразу після того, як відкривають листа. Дослідження McKinsey показало, що листи на електронну пошту в 40 разів ефективніше залучають нових клієнтів, ніж Facebook і Twitter разом.
306 мільярдів електронних листів розсилають щодня. У забитій вхідними повідомленнями пошті буває важко знайти навіть те, на що з нетерпінням чекаєш. При цьому електронний маркетинг, розсилка та рекламні меседжі, як і раніше, залишаються потужними інструментами, за допомогою яких нагадують про себе, інформують про акції, стимулюють продажі. Чому одні листи помічають серед сотні послань, а інші так і лишають не відкритими?
Тестування
Тестування допомагає побачити та зрозуміти, що саме викликає у покупців найбільшу зацікавленість. За допомогою простого A/B-тестування перевіряють: ідеї, зміст листа, тему, час відправлення, зображення та заклики до дії (СТА). Важливо пам'ятати, що одним листом тестується тільки один параметр, інакше буде незрозуміло, що саме вплинуло на відкриття (оpen rate) і підштовхнуло до вирішення про покупку.
Лайфхак. Перш ніж надіслати електронного листа широкій авдиторії, подивіться на лист очима одержувача. Надішліть його собі або своєму колезі. Так ви зможете переконатися, що всі кнопки та лінки працюють.
У які дні найкраще надсилати листи?
Згідно зі статистикою, перші десять днів місяця є ефективними з точки зору кількості відкриттів, кліків і замовлень. 29-те число місяця - найліпший день за результативністю та середньою кількістю замовлень.
Оптимізація для мобільних пристроїв Якщо ви не оптимізуєте свій контент для перегляду на мобільних пристроях, ваші електронні листи просто можуть не відкрити або відразу закрити. Одержувачу буде незручно читати та сприймати інформацію. Згідно з опитуванням споживачів, 42,3% користувачів електронної пошти видаляють нечитабельні, дивно розверстані та неоптимізовані листи. Надішліть лист самому собі та відкрити його на своєму телефоні. Перевірте, який вигляд він має на різних форматах екрана.
Покинутий кошик: нагадайте про себе негайно Клієнт обрав товар, але щось його зупинило. Він покинув сайт. Важливо не втратити час. Статистика, яку було отримано на підставі даних 500 світових брендів, показує, що найбільш ефективно працюють нагадування (лист, SMS), надіслані протягом години. Через 24 години ефективність таких нагадувань суттєво зменшується.
Сегментування. Релевантність та індивідуальний підхід
Електронні листи мають бути "підлаштовані" та по-різному написані для різних цільових авдиторій. У рамках загальної маркетингової компанії необхідно створити декілька портретів покупців. Їх використовують, щоб сегментувати базу розсилки та надсилати релевантні листи.
Психологія персоналізації Персоналізація - важлива психологічна складова будь-якого рекламного послання. Мало кому подобається бути "одним з". Якщо звертатися до адресата на ім'я, створюється ілюзія причетності. За статистикою, найбільший ореп rate отримують розсилки, в яких у тему листа додають ім'я адресата, найменування товару або назву компанії.
Таймери зворотного відліку
Таймер зворотного відліку - інструмент візуального впливу, який створює у клієнта відчуття терміновості та підштовхує до дії. Їх встановлюють на сайтах, додають у воронку оформлення замовлення і в листи з нагадуванням про покинутий кошик.
Візуальний контент Оскільки споживачі дедалі більше звикають бачити візуальні ефекти в Інтернеті, то електронні листи із зображеннями, як правило, мають вищі показники відкриття та клікабельності, ніж листи без зображень. Велику зацікавленість і реакцію викликають листи з інфографікою та відео.
Які платформи розсилки краще використовувати? E-mail розсилки - чудовий засіб підтримувати зв'язок зі своєю авдиторією та клієнтами. Є чимало платформ, які полегшують цей процес: MailChimp, Constant Contact, AWeber і GetResponse. Ці платформи пропонують різні інструменти та різні тарифні плани.
Е-маркетинг - це не складно, але він потребує системного та фахового ставлення. ТОВ «ЕлектраКвікс» розробляє та налаштовує системи тестування електронних листів замовника, проводить їхню оптимізацію для мобільних пристроїв, здійснює аналіз результату.