Як продавати більше? Це питання хвилює всіх підприємців, які працюють у товарному бізнесі. Кожен хоче заробляти більше і стати лідером на ринку. Які інструменти можна і потрібно застосувати, щоб збільшити продажі та прибуток?
Ключова метрика Обсяг продажів допомагає власнику бізнесу зрозуміти, наскільки успішно йдуть справи і чи не час переглянути стратегію. Його можна назвати ключовою метрикою, яку рахує абсолютно кожен підприємець, різниця лише в тому, в якому вираженні - у грошовому чи в кількості проданих товарів. Щоб підвищити продажі, слід збільшити інші показники - середній чек, кількість вхідних заявок на купівлю товарів. А для цього слід збільшити кількість лідів, підвищити конверсію заявок у продажі тощо.
Способи збільшення продажів
Сьогодні в блозі компанії «ЕлектраКвікс» розглянемо кілька способів збільшення обсягу продажів. Поговоримо про них коротко, лише окресливши суть. Більш детально вивчимо шляхи поліпшення цих показників у наступних публікаціях.
Upsell - допродажі. Щоб збільшити середній чек, слід пропонувати клієнтам супутні товари. Наприклад, якщо людина придбала зимову куртку, то слід запропонувати їй шарф, шапку, рукавички або засіб для прання верхнього одягу.
акції та бонуси. Наприклад, 3+1: клієнт при купівлі трьох продуктів, четвертий отримує абсолютно безкоштовно. За тиждень проведення подібної акції можна отримати місячну виручку і збільшити обсяг продажів.
Cross-sell - продаж дорожчого продукту. Збільшити середній чек можна за рахунок продажу дорожчого товару, ніж покупець планував придбати. Цього можна досягти за рахунок майстерності менеджера з продажу, його вміння швидко виявити потреби клієнтів і запропонувати розглянути інший варіант покупки.
гра з ціною. Поставте замість цінника в 1000 гривень, вартість товару 990 гривень. Такі цифри є більш привабливими для покупців.
Постійні клієнти. Напевно у вас є клієнти, які вже щось купували. Заведіть CRM-систему для більш ефективної роботи з покупцями. Зв'яжіться з ними та запропонуйте бонус, за яким варто прийти в магазин.
Безкоштовні послуги або товари. Запропонуйте вашим клієнтам безоплатні послуги, наприклад, доставку до дверей у разі купівлі на певну суму, знижку на товар або подарунок після досягнення певної суми покупок.
Більша кількість. Пропонуйте клієнтам замість п'яти троянд придбати дев'ять і отримати знижку, замість двох кілограмів апельсинів - три, замість одного курсу з віддаленого навчання новій професії - одразу два.
Обсяг продажів вкрай необхідно розраховувати й аналізувати з тієї причини, що завдяки цьому можна бачити, наскільки збільшилася або зменшилася кількість успішних угод. Це дасть змогу кожному власнику бізнесу контролювати його успішність і вчасно ухвалювати рішення в тому разі, якщо показники стрімко падатимуть або зменшуватимуться поступово, але постійно.