Інструменти інтернет-маркетингу: SEO, пошукова реклама, еmail-розсилки

Сьогодні ми вже й не уявляємо життя без цифрових технологій. Цифровий маркетинг є невіддільною частиною роботи з популяризації та просуванню товарів і послуг. У сьогоднішній публікації в блозі компанії ТОВ «ЕлектраКвікс» почнемо розбиратися у цій темі, зокрема, поговоримо про частину інструментів цифрового маркетингу. Вони є своєрідними мостами між брендами та їхніми клієнтами в інтернеті.

Search engine optimization
Як бути першим у видачі Google? Цим питанням часто задаються власники бізнесу та маркетологи. У цьому допоможе Search engine optimization (SEO) – це процес оптимізації вашого веб-сайту з метою поліпшення його видимості в органічних результатах пошукових систем, наприклад Google. Мабуть, ви помічали що деякі вебсайти за певними ключовими словами з'являються на перших сторінках у Google, а деякі на третій-четвертій сторінці. І мова йде не про платну пошукову рекламу. Справа саме в оптимізації.
Більшість користувачів Інтернету починають пошук інформації, продуктів чи послуг з пошукових систем. Якщо ваш сайт оптимізований, він з'являтиметься вище в результатах пошуку. Таким чином ви підвищуєте ймовірність того, що більша кількість користувачів відвідають саме ваш сайт.

Кілька порад щодо контенту на сайті:
  • зрозумійте, за якими словами або фразами ваша цільова аудиторія шукає інформацію в інтернеті;
  • створіть контент, який відповідає на запити вашої аудиторії: це може бути наповнення розділу блог або ж опис ваших продуктів чи послуг;
  • переконайтеся, що ваші ключові слова вжиті природно у текстах, заголовках, підзаголовках.

Ви можете одноразово звернутися за консультацією до SEO-спеціалістів або ж взяти на ваш проєкт окремого спеціаліста чи агенцію для повної оптимізації. Не очікуйте миттєвого результату. Для цього потрібно кілька місяців. Процес вимагає часу та постійних зусиль. Послідовна робота над оптимізацією вашого сайту може значно покращити його позиції. SEO – це умовно безкоштовний спосіб присутності у Google. Ви маєте необхідності оплачувати розміщення на перших сторінках, але вкладаєте свій час і кошти у сервіси та працю спеціалістів.
Пошукова реклама
Платне розміщення можливе за допомогою пошукової реклами. Такі оголошення демонструються в результатах пошуку Google на перших позиціях. Вони відображаються на основі пошукового запиту користувача і є релевантними для нього. Наприклад, якщо користувач вводить у пошуковій системі запит «купити ноутбук», то йому можуть бути показані такі оголошення з позначкою «реклама». У пошуковій рекламі вирішальну роль відіграє аукціон ставок. Залежно від ніші та сфери ціна пошукової реклами може відрізнятися. На відміну від SEO перші результати платної реклами можна прослідкувати вже в перший і другий день кампанії.

Email-розсилка

Ще один інструмент Digital-маркетингу – Email-розсилки. Це також відносно безкоштовний спосіб просування. У роботі з цим інструментом буде корисною сегментація повідомлень. Наприклад, якщо клієнт купив бігові кросівки, то згодом ви можете надіслати йому пропозиції щодо аксесуарів для бігу. Найчастіша помилка – відправка однакових електронних листів всім клієнтам чи підписникам в соціальних мережах без врахування їхніх індивідуальних інтересів чи поведінки.

Поради щодо роботи з електронними листами:
  • аналізуйте відсоток відкриття листів, тестуйте теми листів;
  • майте конкретну мету, формуйте ваші листи фокусованими та лаконічними, вибираючи одну або дві ключові теми чи пропозиції;
  • прослідковуйте причину відписки. Можливо, повідомлення надходять занадто часто або ж стали нерелевантними чи нецікавими для споживача
  • перевіряйте, як може виглядати ваша розсилка на різних гаджетах: на екрані комп'ютера, смартфона або планшета;
  • не використовуйте «чорні» бази електронних адрес для розсилок;
  • переконайтеся що ваші дані еmail-маркетингу відповідають всім законодавчим вимогам, зокрема щодо збору та обробки персональних даних.

За матеріалами освітнього проєкту «Гра в довгу»
Наші статті
Заповнюйте
коротку форму
Ми повернемося до вас вже за кілька хвилин.
Надаючи свої персональні дані, ви погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Україна, 61020 Харківська область, м. Харків, Новобаварський район, вул. Китаєнко, буд. 3-Б